fhsdbfukre

HelLlo !
Jag har kommit hem från mormor nu.
Har hjälpt Ida och städat i deras hus o lite sånt, busat med Alvapalva (A)
Och förälskat mig i en hundvalp (tik) som råkade ha just ett rosa halsband! Vi skulle passa så bra ihop hon o jag ^^
Men jag har förälskat mig i deras två hästar, min mormors katt och Ida m. fam katter (4st) men en är borta :( och i Viggo o Tico deras hundar !

För övrigt har jag skaffat mig eller fått hem min nya mobil en Rosa Sony ericsson T707 ( I LÖÖÖÖV )
Jag är förälskad i den också !

Men som varje sommar så åker vi till Olofsbo i 1 månad, kommer nog inte uppdatera då möjligtvis någon gång, vi åker så söndag kl 22.00 typ så packa packa under helgen.  Får skriva lista för säkerhetens skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0