Michael Jackson .


Jag tycker synd om hans familj, tex den dära 79% av plast o ska återvinnas o blabla bla , dne är förfan ja dum . vem kom på den ? :S
Michael Jackson var verkligen kung av pop, vem annars är det ?
Hans låtar Billie Jean, Black or White, Thriller, Bad, The way you make me feel o alla nadra låtar, har ni hört hur jävla bra dom är? MJ O Janet Jacksonslåt Scream också skitbra.  Och alla musikvideor han har gjort, dansen i Thriller och allt.

Det är miljontals om inte mer personer runt okring i världen som sörjet hans bortgång, jag sörjer han också. Hans dotters(Paris) tal på minnes stunden, hur jävla vackert var inte det? det var nog i många ögon det kom tårar.
So What om barnen inte är från hans sperma, han har vart som en pappa för dom och han var pappa till dem ändå Och han är fprtfarande pappa till dom fast inte i livet tyvärr..

Han har inte sett så bra ut nu dem senaste åren, men hans död är en chock än idag, och det var inte igår han dog.. de va väll 2 veckor sen nu .

Jag kan erkänna att jag lyssnade inte så mycket på hans musik innan, men nu har jag insett vad jag har gått miste om hur bra musik han har gjort ! Nu lyssnar jag nästan varenda dag.

Hans budskap var helt underbar, det spelar ingen roll om man är svart eller vit, alla ska få lika mycket respekt och vara lika mycket värda! Bara det gör han till Kung !

Det var för tidigt för honom att dö..

RIP Michael Jackson ( MJ ) The King Of Pop!
1958 - 2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0