1 Juni

Idag är det måndag men även första Juni :)
Bara 12 dagar kvar tills jag slutar nian! :O
Kan inte fatta det :S

I helgen har jag som sagt vart i Olofsbo,
badat och solat häärligt värre :)
Var lite med Amanda också i och för sig,
men inte så mycket.

Idag fick jag en sak i SO:n om Kalla kriget eftersom
att jag inte klarade omprovet, men jag får i alla fall
G i Historia I Guess.

Imorgon är det en jobbig dag..
SOprov i morgon, sv redovisning, eng redovisning,
bygga färdigt tekniken, omprov i SO igen..

Att vi knappt har någon skola nästa vecka och att
vi slutar den fredagen  gör så att jag fortfarande
lever.

Klänningen till avslutningsfesten.
Klänningen jag ska ha till avslutningsfesten den 12te juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0