.....

Imorgon ska jag sova över hos Ana torsdag-fredag, fredag - lördag, de blir skönt, världens skönsaste säng asså :O
Så det blir ingen bloggning under dessa dagar, möjligtvis på Lördag kväll.
På tordag (imorgon) ska vi ha en lite mysigt med Cider osv, film och sånt.
På fredag är det avslutningssak på morgonen och avslutningsfest på kvällen.
På lördag är det som sagt Liseberg! woho XD var där förra året tror jag haha.

Kan faktiskt inte fatta att jag slutar nian och att gymnasiet väntar i augusti :O
Har klarat alla dessa 3 åren + plus låg- och mellan stadiet.

Kommentarer
Postat av: Love ung blivande mamma

Du spoila allt nu ju ...du kom på det direkt.. varför kom du på det? :P haha var jag övertydlig :)?

// Love

2009-06-13 @ 21:23:35
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0