Nationaldagen.

Vi firade inte här hemma, jag tror inte vi brukar göra det men men.

Klockan fyra i natt vaknade jag av att min högra läpp sida kändes svullen och den va skit svullen alltså inget kuligt alls..
Så jag satt där klockan 4 och kylde läppen med en kall sak från frysenoch tänkte, hur fan kan jag se ut så här för?!
Jag var/ är inte så vacker om man säger så.. Men den har krymt och ökat under hela dagen, Annie sa att hon inte kände igen mig fårn den högra sidan, och det värsta av allt var att vi skulle in till stan också!
Men nu har jag rengjort den (finnen alltså)  med saltlösning,ska göra det snart igen tänkte jag, usch vill inte ha det svullet, men nu är det inte läppen som är svullen utan mer min kind och lite av näsan :S Känner mig verkligen inte vacker och det hjälpte inte heller att A skrattade åt mig :O måste sett helt hemsk ut alltså.

Idag har jag vart i stan med Ana och flummat, vi har vart helt konstiga idag haha XD
Jag har köpt avslutnings fest skorna nu :) svarta med ca 5 cm klack skulle jag gissa, skäna och fina var dom i alla fall och det är ju huvudsaken ^^

Imorgon ska vi börja spela in vår trailer till svenskan, ska göra en trailer om "blendas bekännelser" tror jag den hette, det blir intresant , jag ska spel blenda med massa kuddar osv i mina kläder hon väger 114 kg tor jag dte var och det gör verkligen inte jag! XD

Såhär "fin" kände jag mig idag..

fast så var det inte riktigt XD
men det kändes så kan jag säga.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter inte kul :o

2009-06-07 @ 13:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0