Planering av nästa vecka.

Härligaste veckan någonsin på vårterminen!

På måndagen 8/6 och tisdagen 9/6är det typ vanliga skoldagar, men inte riktigt riktiga eftersom att de är dom sista skoladagarna någonsin i nian!

På onsdagen den 10/1 ska skolan egentligen ha aktivitetsdag, men jag och en kompis väljer att bada i stället för att vara på heden och göra onödiga saker.

På torsdagen den 11/6 ska de vara munkågårdsdagen men orka gå på den helt onödigt.  Denna kvällen ska jag 'ven sova hos Annie.

Fredagen den 12/6 . Jag och Annie ska fixa oss hos henne till avslutningen på morgonen. Sedan ska vi fixa oss hos henne till kvällen där också, jag går vll hem ett tag där emellan om jag vågar (beror på mina betyg) . Sen ska vi va på avslutningsfesten och dansa vals bland annat, men även ha massa kuligt!

Lördagen den 13/6, blir det nog Liseberg, kankse veckan därefter också.
Och på lördagen inleds sommarlovet, det kommer bli det bästa någonsin!!
<333333333<333333333<333333333<333333333<333333333


Foto taget sommaren - 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0