Slutat Nian Nu <33

Ja, då var högstadiet slut, nu väntar gymnasiet till hösten :O

Avslutningen igår var kul, kunde vart finare väder..

Men avslutningsfesten var ju roligast då.
Det började med mat (potatisgratäng,fläskfile med cider till) det var helt okej.
Sen efter huvudrätten blev det vaniljglass med jordgubbar, jätte gott!

Efter all mat var det vals, de va inte så många som dansade i och för sig men men..

Jag och en klasskompis tyckte att det var några killar som typ kollade på oss, och vi tänkte varför kollar dom på oss?
Sen kom dom springandes men vi trodde att dom sprang förbi oss men nejnej, dom drar ut min kompis på dansgolvet o ropar sen på mig oså stpr vi där o dansar med dom (Hampus&Jonathan)o hoppar runt med deras klass lietet tag, sen bli vi galna och hoppar runt som man gjorde på discona i mellanstadiet XD Men det var en kul avslutningsfest i alla fall :)

NU fins inte 9H längre.. lite sorligt men samtidigt skänt, man bröjade störa sig på vissa lite smått i slutet..

Här kommer bilder från gårdagen.

Jag
Jag på avslutningsfesten.


9H:s bord, dom som syns är Sara,Ludde, CoffeXL

                 
  Jag vid bordet.                                            Ana vid bordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0