YEESS

Jag har inte IG i Historia, Religion, MATTE :):)
Jag har fått godkänt i alla tre, (kämpat kämpat)

Så mina betyg ser ut som dom gjorde i höstas förutom
spanskan (men vem bryr sig) det räknas ändå inte med.
160 p har jag nu , jag kom in premilinärt på dem poängen, så jag kommer nog in igen på omvårdnad, hörde idag att en i min klass Stina F också hade sökt omvårdnadsprogrammet, så jag kankse möter på henne där ;)

Fyfan alltså jag ligger verkligen på gränsen till VG i Svenska och i slöjd men dem vill typ inte ge mej VG ?

I engelskan hade jag fått vg på vissa delar , typ grammatik delar osv :) stålt är jag, nu kan jag nästan koppla av denna helgen, men bara nästan.. Har en svenska sak kvar, filmredovisning, som vi inte ens har börjat på :S fattar inte hur människan tänker :S:S på 3 lektioner 2 40 min och 1 lek som är 60 min skulle vi ha gjort muntiliga på nat. som tar en hel lektion, bok redovisningar, betygsnack, och ca 30 läsloggar sammanlagt, låter det vettigt ? <Nej tror inte det>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0